U10 Minitoernooi Heiloo 3 oktober 2015

Eindelijk was het dan zover. De jongens en meisjes van onze U10 mochten voor het eerst dit seizoen aantreden om een viertal wedstrijden te spelen. Vandaag werden wij welkom geheten door Flashing Heiloo in sporthal 't Vennewater.

Iedereen had er veel zin in en ze voelden zich supertrots in hun nieuwe tenues. Als er een prijs was voor het mooiste tenue dan hadden we die alvast gewonnen. Maar zover was het nog niet.

Eerst moesten er 4 wedstrijden worden gespeeld voor de minicompetitie. Onder de bezielende leiding van Bas en Harvey gingen ze van start.

De eerste wedstrijd was tegen onze vrienden uit Overveen KTC. Deze werd met 6-2 door ons gewonnen! De volgende wedstrijd was tegen Christofoor. Deze werd overtuigend gewonnen met maar liefst 16-2! Hierna moesten wij tegen de U12 van Flashing Heiloo. Deze wedstrijd werd helaas verloren met 9-7. Maart tegen een U12 team is dat natuurlijk een hele knappe prestatie. Op het laatste moment werd er een 3-punter gemist anders hadden we nog kunnen winnen.

De vierde en laatste wedstrijd werd weer overtuigend gewonnen van de Mapleleaves met 15 tegen 10.

De eindstand van zaterdag:

1. Flashing Heiloo     4-8 (69 - 30)
2. BC Triple Threat   4-6 (44 - 23)
3. KTC                     4-4 (39 - 32)
4. Mapleleaves         4-2 (34 - 54)
5. Christofoor           4-0 (17 - 64)

Klik op een foto voor een slideshow.