Het bestuur van BC Triple Threat

Het is altijd handig te weten wie van de bestuursleden je het best kunt aanspreken over een bepaald onderwerp of probleem. Dus als je ergens mee zit of je hebt een vraag dan kun je altijd bij een wedstrijd iemand van het bestuur aanspreken of je kunt ze een mail sturen.

Ook zijn wij altijd op zoek naar ouders die ook hun steentje willen bijdragen, om van deze vereniging een succes te maken. Als bestuur van een nog jonge vereniging staan wij vaak voor beslissingen die genomen moeten worden om de club gezond te houden. Ook daarin vragen wij de steun van ouders. Als er iets is wat naar uw mening niet goed loopt, dan kunt u dit aangeven aan een van deze bestuursleden, zodat het op gepaste manier opgepakt worden.

Het dagelijkse bestuur bestaat uit de volgende leden:

Voorzitter:

Okrah Donkor: Verantwoordelijk voor het onderhouden van externe contacten en het aansturen van bestuursleden.

Penningmeester:

Sebastiaan Bauer: Verantwoordelijk voor de financiële administratie van de vereniging.

Secretaris:

Ruben Simson: Verantwoordelijk voor de communicatie binnen het bestuur en naar de leden.

Heeft u een vraag voor het voltallige bestuur mail dan naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Ledenadministratie

Voor het aanmelden van nieuwe leden en/of het doorgeven van wijzigingen kunt u zich wenden tot onze ledenadministratie.
Marc van Osenbruggen is binnen onze vereniging hiervoor verantwoordelijk. U kunt hem bereiken op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Commisies

Binnen onze vereniging zijn een aantal commisies te weten:

Wedstrijdsecretariaat

Fred Mulder: Maakt het wedstrijdschema en is aanspreekpunt voor andere vereniging voor aanpassingen. Inclusief het inplannen van de zalen zowel voor trainingen als wedstrijden. Voor vragen omtrent wedstrijden kunt u mailen met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Technische Commisie

De technische commisie stelt het beleidsplan op voor onze vereniging. Hierin staan o.a. de doelstellingen wat wij met onze jeugd willen bereiken. Hiervoor worden er o.a. trainingschema's opgesteld en gedeeld met onze trainers / coaches.

De technische commisie bestaat uit de volgende leden:

• Philip Schemmekes
  • Nick Hoogendorp
  • Dominique Schemmekes

Scheidsrechterscommisie

De scheidsrechterscommisie bepaald het beleid ten aanzien van het inzetten en begeleiden van scheidsrechters en stelt een opleidingsplan op voor de vereniging in samenspraak met het bestuur.

Het bestuur vraagt uw aandacht voor het volgende

Indien uw kind iets bijzonders heeft wat betreft de gezondheid (bv allergie, astma etc.) kunt u dit bekendmaken door het aan ons te mailen, zodat wij dit kunnen registreren en aan de trainers kunnen doorgeven waardoor er, indien nodig, op de juiste manier gehandeld kan worden.

Neemt u altijd contact op met het bestuur wanneer uw kind zich niet prettig voelt binnen een team of moeite heeft om zich aan te passen binnen de groep. Wij zullen dan op de juiste manier, via de TC (technische commissie) de trainershierover informeren, die uw kind daarin zullen begeleiden.