Welkom op de nieuwe website van BC Triple Threat

De leukste basketball-vereniging van Haarlem en omstreken!

IMG 0167

Zaterdag 18 februari is het zover the grand opening van het Triple Threat store 2.0 concept.

Maak van 12:00 – 17:00 kennis met het toffe concept en neem een kijkje in de winkel.

Naast toffe activiteiten en muziek, is er eten, drinken en vooral heel veel gezelligheid.

Bovenal is er tijdens de opening een 10% openingskortingop alle artikelen in de winkel!

De nieuwe locatie is naast het voormalig V&D, Rivieraplein 3A.

TTT store 2.0:
Stichting Triple ThreaT organiseert activiteiten, projecten en evenementen om jongeren te stimuleren om meer met hun passie te doen.

Om een platform te bieden aan jonge ondernemers zijn wij sinds 2016 gestart met de Triple ThreaT store, een bijzondere samensmelting van verschillende ondernemingen.Een plek waar ontmoeting, creativiteit en expertise centraal staan.

Fashion By Sisi is de kledinglijn van de 24 jarige Siham el Marbaz. Haar kledinglijn bestaat uit eigen geproduceerde kleding en kleding die zij inkoopt op basis van haar eigen smaak: classy, uniek en sportief. By Sisi biedt een assortiment aan in dames, heren en nu ook kinderkleding! Door een wekelijks veranderende collectie kan zij goed inspelen op de wensen en behoeften.

Creators Videoproductie is een videoproductie bedrijf opgericht door Gerben Nijdam en Rowdy van Frederikslust. een jong en creatief bureau, opgegroeid met video en techniek. Dat is hun passie! Zij kunnen dan ook alles met video, van bedrijfsfilms tot animaties.

Tof Cut is de barbershop van Osly Henriette. Met Meer dan 10 jaar ervaring is Tof Cut uitgegroeid tot een bekende kapperszaak voor jong en oud. Tof Cut heeft de expertise en ervaring om met een grote diversiteit aan haarstijlen te werken en voor jou de perfecte look te creëren

Cupcake Coffee Corner Sharon Rock bekend van haar fameuze Sharon's Taarten Toko gaat zich nu helemaal richten op cupcakes. Haar cupcakes zijn niet alleen extreem creatief en een lust voor het oog, ze zijn vooral extreem lekker! De Cupcake corner biedt zowel een eigen assortiment aan als op maat gemaakte cupcakes.

Kom jij onze club versterken?

Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe spelers. Zowel actief spelend als recreatief. Zowel jongens en meisjes in alle leeftijden.

Vorige maand Augustus 2018 Volgende maand
Z M D W D V Z